| Author |
Message |
|
ShadowCrow
Nessus
Joined: March 2002 Posts: 3538 Location: Behind you! Gender:
|
/div wrote: Jag är svensk!
Välkommen!
Hur länge har Ni ubåtat runt på FORUMET då?
Kul att se att det kommer mer och mer svenskar hit. Vart i Sverige kommer Ni ifrån?
Jag kommer ifrån Borås!
_________________ ShadowCrow - Regimus Neque Hostis - “The only thing necessary for the triumph of evil is good men doing nothing.”
|
| Sat Nov 23, 2002 9:25 am |
|
 |
|
67-1025042363
|
Wee!!
Gissa vem som hittat tillbaka hit. X)
*vinkar*
|
| Sat Nov 23, 2002 5:52 pm |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Weeeeeeee!
Fet-välkommen tillbaka
Läget då? Det har kommit ett flertal nya Svenskar till vår egna lilla del av FORUMet som Ni kanske märker. Bara roligt...
_________________ ShadowCrow - Regimus Neque Hostis - “The only thing necessary for the triumph of evil is good men doing nothing.”
|
| Sun Nov 24, 2002 2:52 am |
|
 |
|
67-1025042363
|
Jo, jag märkte det!
Weeehh!!
Hoppas bara jag kan bidra med bra samtals ämnen i framtiden..
Det är ett litet helvete med en dyslektiker som mig.. ???
|
| Sun Nov 24, 2002 5:37 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Ah, jo det kan inte vara lätt ???
Men men... Ni besöker ju FORUMen på eget initiativ och än har Ni inte tröttnat vilket är ett gott tecken =:) Snygg ny bild förässten!
Vad har folk för planer för den kommande veckan då?
|
| Sun Nov 24, 2002 11:20 am |
|
 |
|
67-1025042363
|
Hehe. Tack.. B)
Jo, jag ska förbereda min resa till GBG.
Åker på torsdag, är i GBG på fredag..
Och kommer stanna en vecka..
Weee!
*längtar*
//CD
|
| Sun Nov 24, 2002 2:48 pm |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Okej...
Fan, jag bor ju bara sju mil ifrån Göteborg borde ju åka ned så att vi kan träffas och ta en fika en kväll eller något. Får väl se hur det står till med finanserna å onsdag om Ni har tid?
Jag är ledig onsdag och fredag nämligen, eller ja: Inte riktigt, men jag har inga lärarledda lektioner då iallafall, så jag behöver inte vara i skolan...
Vore apskoj att träffas när chansen finns! *menar att det är synd att han missar RomoNight men är redan bortlovad till kompisens electrowave, synt & electronica event* 
|
| Sun Nov 24, 2002 10:59 pm |
|
 |
|
67-1025042363
|
Hmm..
Men ska inde du till DreamHack..
Du verkar ju som en 'sån där' *fnissar*
Jag kanske åker dit och träffar en flicka från Ulricehamn..
Fin flicka.. (:
Men visst, jag kan nog villken dag somhelst i nästa vecka.. B)
|
| Mon Nov 25, 2002 1:40 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
*Skakar på huvudet*
Nepp, inget DH02 för mig... Orkar inte med så mycket LAN som jag brukade göra... Börjar väl bli gammal eller något antager jag :I
Men men... Hoppas allt går väl med flickan då... Jag får se om jag kan ta mig till Göteborg eller inte. Vi höres ju säkert innan det!
Update: Hittade en bild som kanske kan användas emellanåt, inte för att någon i denna threaden behöver ta åt sig, men men:
Edited By ShadowCrow on 1038310865
|
| Mon Nov 25, 2002 8:59 am |
|
 |
|
67-1025042363
|
Hahaha! :b
Issn't it cute..

|
| Tue Nov 26, 2002 5:58 am |
|
 |
|
80-1027204488
|
Tjo... börjar ju nästan få en mindre stat här nu ju... hähähä =:)
Romonights på fredag Constantdark... ska du inte gå på det???
Är ju boende i götet så för min del är det bara att skicka ett mess när det blir så dags... går gärna och fikar... :p
första festen i lägenheten på fredag... vojne vojne...  hoppas grannarna inte kommer störa... ska ju bara spela Synth och goth hela kvällen...
nåväl... måste kila vidare...
härlig mupp.... (:
|
| Tue Nov 26, 2002 7:29 am |
|
 |
|
67-1025042363
|
Hmm, jag kommer till GBG på fredag. Ska förmodligen träffa en vän då.
Sedan på lördag ska jag till DreamHack..
Får se hur resten av veckan ser ut när den kommer..
|
| Tue Nov 26, 2002 11:08 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
FAN FAN FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAAAAN att dom lägger Marasm samtidigt som RomoNight...
Jag vill ju träffa Er två, det hade varit guld... Men men, det kanske blir en annan gång?
Nu klagar dom på frånvaro av medkänsla och omtanke i mina postningar. Kommer dom någonsin ge sig? :S
Edited By ShadowCrow on 1038358029
|
| Tue Nov 26, 2002 4:34 pm |
|
 |
|
67-1025042363
|
Vore kul att träffas, håller jag med..
Stackarn.
*ger en tröstande kram*
|
| Wed Nov 27, 2002 3:39 am |
|
 |
|
83-1038340615
|
Verkar finnas många landsmän (och kvinnor för den delen  ) här.
Upptäckte sidan och forumet för några dagar sedan och nu kunde jag inte hålla mig ifrån att posta längre ;P
|
| Wed Nov 27, 2002 10:36 am |
|
 |
|