| Author |
Message |
|
ShadowCrow
Nessus
Joined: March 2002 Posts: 3538 Location: Behind you! Gender:
|
Gör det... Sömn är ett utmärkt botemedel emot en massa åkommor som det säkert finns en massa onödiga mediciner för... *Tro sig veta*
Folk stressar alldeles för mycket nuförtiden. Allt skall gå fort och det är ingen hejd på hur mycket man skall hinna med / minut. Det gör att folk (speciellt vi unga människor) mår sämre och sämre faktiskt. Fast det är inte så många som ser oss...
Inte för att jag känner mig stressad, men jag är ju fortfarande ett barn av min tid så jag antager att stresståligheten ligger i generna.
:S
_________________ ShadowCrow - Regimus Neque Hostis - “The only thing necessary for the triumph of evil is good men doing nothing.”
|
| Mon Oct 21, 2002 12:33 pm |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
Joined: September 2002 Posts: 58 Location: Sweden... Gender:
|
Håller med om att vi människor hittar på förmycket grejs som skulle kunna lösas på mycket enklare sätt...
|
| Wed Oct 23, 2002 12:00 pm |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Jo det är ju det...
Väldigt synd tycker jag faktiskt... ???
Så, vad skall hon göra i helgen då? Se till att komma ut lite? *Hoppas* 
_________________ ShadowCrow - Regimus Neque Hostis - “The only thing necessary for the triumph of evil is good men doing nothing.”
|
| Wed Oct 23, 2002 10:55 pm |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
|
Japp...jag har tänkt det...
Det ska va en klassfest nu på fredag...
så jag ska nog kanske dit...*har inte bestämt mig än*
För de som jag umgås mest med ska inte dit...
så jag får se hur det blir... (:
|
| Thu Oct 24, 2002 2:17 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Inte för att låta överdrivet positiv på något sätt, men det kanske kunde ge något om Ni gick dit och de Ni är med mest annars inte är där... Ni kanske trillar in på andra bekantskaper, vem vet? !!!
Se det som en chans... Hoppas Ni får roligt om Ni bestämmer Er för att gå dit!
|
| Thu Oct 24, 2002 2:52 am |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
|
Jag hade jätte roligt igår...
Det börjar nästan kännas som om att allting börjar ordna sig.
Vad har du gjort nu i helgen??
|
| Sat Oct 26, 2002 11:44 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Tjenare!
Skitbra att Ni hade roligt ju, där ser Ni
Denna helgen var jag i Jönköping och lajvade rollspelet Vampire; The Masquerade. Spelar en ganska högt uppsatt person i vårt Vampirelajv i Borås så jag blir ivägskickad på en massa sådana saker... Det var roligt.
Vad gjorde Ni i helgen då? Var det klassfest eller vad var det?
=:) Give 'em Hell!
|
| Sun Oct 27, 2002 8:09 am |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
|
Jo...det blev att jag for på klassfesten...
På lördagen så va ja med några kompisar o vi hyrde en film...
Så helgen blev ganska bra ändå...
|
| Tue Oct 29, 2002 8:55 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Ah, kul att höra *Nickar*
Hur ser planerna för resten av veckan och den kommande helgen ut då?
|
| Tue Oct 29, 2002 12:01 pm |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
|
Jag har haft lov hela förra veckan..
det var jätte härligt att äntligen få tid till att sova.. (:
sett på massa filmer..osv..
Nu till helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
har inte hunnit bestämma det än..
|
| Mon Nov 04, 2002 9:35 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Ah, vilka filmer blev det då?
Har Ni några filmtips nu då?
|
| Tue Nov 05, 2002 12:35 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Har Ni alla gått och dött eller vad handlar det om?
Inte hört ifrån någon på en vecka över det... *Suckar*
=:)
|
| Mon Nov 11, 2002 11:47 pm |
|
 |
|
Tyra
Phlegethos
|
Lessen för att jag inte har skrivit...anledningen att jag inte skrivit är att jag har mått dåligt och helt enkelt inte orkat gå ut på nätet...
Tro mig jag har funderat en hel del på att ta livet av mig...
så jävla jobbigt har jag det just nu...
Jag känner mig bara så ensammen...vist har jag endel kompisar, men bara nån som riktigt känner mig...
Idag var det till och med så jobbit i skolan så att jag stack därifrån...brukar inte göra det...men jag kunde inte bara vara kvar...Det känns som om att jag snart kommer att bryta ihop...
Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra...
|
| Tue Nov 12, 2002 10:46 am |
|
 |
|
ShadowCrow
Nessus
|
Hejsan!
Om Ni verkligen känner så som Ni säger så bör Ni göra som min vän gjorde som kännde så: Han lade in sig själv för att få hjälp.
Han gick helt enkelt till vuxenpsyk på sjukhuset (Barn & ungdomspsykriatiska mottagningarna har så mycket att göra att jag tvivlar på att dom "hinner" göra något) och sade:
- Jag tänker ta livet av mig om ingen hjälper mig... -- Han fick hjälp och var inlaggd i två veckor där dom hjälpte honom ganska mycket faktiskt, och dessutom fick han mediciner och sådant som hjälpte honom ur hela problemet faktiskt...
Han mår hur bra som helst idag. Jag tror att det är det enda som är att göra. Ta tag i saken så fort Ni känner att det håller på att bli ett problem istället för att acceptera det. KÄMPA EMOT!!!
Det är egentligen det enda tips jag kan ge. Ta absolut inte livet av Er, det löser ingenting, iallafall inte för dom som bryr sig om Er...
Skriv tillbaka här eller via PM om Ni vill säga något mer privat...
//Anders
|
| Tue Nov 12, 2002 11:19 am |
|
 |
|
80-1027204488
|
Well be...
Datorkrash hemma har lett till att mitt nätverkskort är trasigt... snor en jobbarkompis dator... kort inlägg...
det viktigaste först... någon som var på Lacuna Coil i oktober??? själv hamnade man nästan på efterfest men det bidde inget ty vi skulle jobba efteråt... damn... ville ju träffa bandet...
nåväl... kul att se att folk lever här inne... och en del nya ansikten också... ;P
Peace...
|
| Thu Nov 14, 2002 8:28 am |
|
 |
|