The forums have now been linked to the main GOTH.NET website. ALL members must log into the main website at least once before they can log into the forums (if you have a forums account, you automatically have an account on the main website).

If you are not a member on the forums yet, and wish to sign up, you will also have to create an account on the main website, which will automatically register you for the forums.

Note: If you have previously tried the above, and have been having problems logging into the forums, this has been fixed however you must change your password (on the main website) to resolve it permanently. Click here for instructions on how.

Finnish goths around??

A forum for people who live in Europe, Russia or the Middle East or for events pertaining to those countries.

Topic author
115-1042537377

Postby 115-1042537377 » Tue Jan 14, 2003 5:27 am

Hi,
I was just wondering that are here any finnish goths?
I know there´s a lot of finnish goths but are any of them here? Just wanted to know...
=:)
0 x

Topic author
73-1045946281

Postby 73-1045946281 » Fri Mar 21, 2003 2:42 pm

Eesti on päris lähedal Soomele :b
0 x

sardonicus
Avernus

Postby sardonicus » Mon Jun 23, 2003 2:28 pm

Yep onhan täällä minä.
0 x

sardonicus
Avernus

Postby sardonicus » Mon Jun 23, 2003 2:28 pm

Yep onhan täällä minä.
0 x

Topic author
78-1056696151

Postby 78-1056696151 » Fri Jun 27, 2003 9:34 am

I am finnish too...

Born and raised here.(: I am goth too, otherwise i wouldnt be here:p
hehehe well if any finnish Goths near Savonlinna see this gimme a pm.
I would like to have friends.
0 x

Topic author
70-1058872696

Postby 70-1058872696 » Fri Jul 25, 2003 12:03 pm

Me too... I just joined on the forums. I've been wondering the same thing as Samkov before I saw this post. Dosen't look like there are much finnish people here... well it doesn't matter anyway.Atleast some. ;P
0 x

Never
Dis

Postby Never » Fri Sep 26, 2003 3:43 am

I'm from Finland, but I'm not really a goth -I just like this forum and I'm interested about "goth things". :) I just joined too.
By the way Samkov, I tried to go your homepages, but the url didn't work.
0 x
Where am I?
In this deserted world?
What am I doing
Here all alone?
Why does it feel
That I don't belong here?

~Never

Ethel
Avernus

Postby Ethel » Mon Sep 29, 2003 9:27 am

Hellou! I´m from finland too..
mutta en varsinaisesti voisi kutsua itseäni gootiksi...liityin juuri äskettäin tänne.:)
0 x

Topic author
70-1058872696

Postby 70-1058872696 » Mon Oct 06, 2003 3:04 pm

Never/Ethel... Jos kerran ette voi kutsua itseänne gootiksi niin miten määrittelisitte itsenne? Kunhan vai yritän kysellä turhia...
Mikä "goottiudessa"(hehehe..) lähinnä kiinnostaa? :)

Olisi hieno jos tännekkin saatais jotain aikaiseksi. :I

On edelleen aika hiljaista...
0 x

Ethel
Avernus

Postby Ethel » Sun Oct 12, 2003 12:42 pm

Fang: mä olenki sekasikiö(: ...siis kyllä minä kuuntelen goottimusiikkia, pidän erityisesti vampyyri elokuvista/kirjoista, taide kiinnostaa..vaatetus on enimmäkseen musta jne.... mutta tekeekö nuo asiat sitten gootiksi.. voi olla että jotkut pitävät minua goottina, mutta jotenkin en vaan pysty sanomaan: "moi mä oon gootti".
Ja musiikista sen verran, että kuuntelen paljon muutakin kuin goottia esim. punkkia, trancea ja näin pois päin (ja tietenkin metallia)
Okei, mä en tiedä saaks mun selityksist mitään selvää... mutta voisin kuvitella olevani liian pinnallinen gootiksi:?
0 x

ShadowCrow
Nessus

Postby ShadowCrow » Sun Oct 12, 2003 10:53 pm

Terve!

You language is just too cute!

I still hold on to my point that Finnish sounds alot like Quenya (the language of the forest-elves)... No protesting, it's just the way it is :)

And this days bad metal-lyrics comes from Manorwar's "The Gods Made Heavy Metal":

"The Gods Made heavymetal, an saw that it was good
they told us to play it louder than hell and we promised that we would
"

:D
0 x
ShadowCrow
- Regimus Neque Hostis -
“The only thing necessary for the triumph of evil is good men doing nothing.”

Never
Dis

Postby Never » Sat Oct 18, 2003 2:14 pm

Fang WroteColonNever/Ethel... Jos kerran ette voi kutsua itseänne gootiksi niin miten määrittelisitte itsenne? Kunhan vai yritän kysellä turhia...
Mikä "goottiudessa"(hehehe..) lähinnä kiinnostaa? :)

En tiedä, että osaanko tuohon oikein itsekään vastata.. Minä näytän tällä hetkellä aika "tavikselta", mutta pukeutuminen on viime aikoina mennyt tuonne mustempaan/gootimpaan päin. Goottivaatteet on ihania. :D

Sanotaan nyt vaikka niin, että olen vasta tutustumassa "gootteuteen". Ei minua todellakaan voisi gootiksi kutsua -en tosin pyri sellainen olemaankaan.

Voisittekos muuten suositella jotain hyviä kirjoja? Suomenkielisiä.
0 x
Where am I?

In this deserted world?

What am I doing

Here all alone?

Why does it feel

That I don't belong here?

~Never

Topic author
70-1058872696

Postby 70-1058872696 » Mon Oct 20, 2003 4:05 pm

Empä ole itsekkään varsinaisesti gootti... musiikki on aina kiinnostanut... pukeutuminen mustaa ja lisää mustaa(eipä tainnut olla yllätys ;P). Pidän myöskin metallista.. gootahtavasta sellaisesta(lisää yllätyksiä =I). Viime vuoden aikana olen alkanut pitämään entistä enemmän industrial gothicista. Eteerinen/ambientti äänimaailma on hienoa.

(Tässä välissä pitää mainostaa erittäin hyvää bandiä... Faith and The Muse... niillä oli keikkakin viime sunnuntaina jossain helsingissä. Itse en saanut tietää kun vähän aikaa sitten. =/ )

Enkä ole edes nähnyt niin paljon "aitoja" gootteja... kehitys on viemässä industrial gothicin puolelle... ja kaikki pysyttelevät tiiviinä omissa ryhmissään.

Huono asia on viellä siinä että suomessa sanotaan kaikkia jotka pukeutuvat mustiin ja kuuntelevat tietynlaisa musiikkia gooteiksi. =/

(ja ikuinen totuus on että gootti vaattet ovat todellakin ihania :D)
0 x

Ethel
Avernus

Postby Ethel » Tue Dec 02, 2003 12:29 am

Never: kirjallisuudesta... tuo on hieman laaja käsite ;) minkä tyylisestä pidät? itse pidän jumalana Philip K Dickiä. (scifiä)
0 x

Topic author
70-1058872696

Postby 70-1058872696 » Fri Dec 12, 2003 5:58 pm

Ehkä se on vain sen takia että puhun paskaa tai sitten että foorumi on kuollut mutta jotenkin tuntuu että ihmiset menettivät kiinostuksensa.(tai sitä ei ole edes koskaan ollut)

Jos pitää esim. vampyyreistä niin koita lukea Anne Riceä. En ole varma jos sitä löytyy suomen kielisenä mutta voi olla että löytyykin. En takaa että se olisi hyvää mutta ihmiset näyttävät pitävän siitä.(itse en... mutta minulla onkin omat syyni)
0 x

Social Media

Return to “Europe / Russia / Middle East”